apa hang tau?

apa hang tau?

Tuesday, November 2, 2010

Semua kena tipu!!!!! hahahaha

Aku berasa dukacita sangat2 dengan kenyataan puak orang asli ni.. mungkin mereka ni dijadikan kuda batak oleh puak2 umno untuk membangkitkan kemarahan org melayu dan menghilangkan kepercayaan kepada pemerintahan PAS di Kelantan!!


Galas
Hanya kerana Galas, Umno mementingkan diri dengan mencari salah sana sini, walhal sebelum ni Galas tak pernah kedengaran pun tentang kemundurannya.
Rakyat disana hidup aman damai. Tetapi sejak kempen mengundi semakin dekat, makin umno mengucar kacirkan penduduk2 di situ.


Orang asli di jadikan 'pak chai'! oleh umno untuk mencaci maki pemerintahan PAS. Parti Agama Islam Semalaysia. 
Suka aku nyatakan disini, tak kira apa pun namanya even PAS, bila nama ISLAM itu, kita harus ingat bahawa itu adalah agama ALLAH SWT!!!!!!


Keterlaluan!!
Kenapa boleh disamakan PAS dengan YAHUDI??? Ini sudah keterlaluan!!!
Siapa hang untuk hang mengatakan ISLAM itu YAHUDI???
besar mana sangat hang untuk hang berkata macam tu!!!!!
U^&&^(&()())#$@@#$%#%@@!!!!!!!


Maaf!!.. Aku terlalu taksud mengenai perihal ini...
Kenapa ini terjadi? huh!! Wei orang Islam!! Celik la mata!!! Apa yang org2 luar tu kata tentang ISLAM???!!!


Orang Asli
Aku punya kawan di JHEOA.
Dia menceritakan segala-galanya kepada aku tentang bangsa ni.
Alhamdulillah, melalui cerita dia, minda aku jadi terbuka dan makin terbuka.
Sebelum ini aku melihat bangsa ni senyap2 didalam hutan..
Rupanya, didalam hutan itulah tersimpan segalanya..
Bangsa ini sangat haramjadah sebenarnya..
Tak mengenang budi pun!!
Melayu??? weh, diaorang tak nampak pun sapa itu melayu!!!


Aku  bukan perkauman!! tetapi kaum lain mengata pada agama aku!!
Kalau kita sensitif pada agama, inilah masa untuk kita buktikan!!
Memberontak melalui kata2 dan tulisan2 di sini!! Blog!!


Aku tak kisah kalau hampa hampa hampa nak mengata pada bangsa aku kerana bangsa aku pun tak boleh dipercayai pun sebenarnya..
Lebih2 lagi 'orang2 atas'..mengejar kepentingan politik demi keluarga dan kroni!!
Yang dilebihkan untuk rakyat hanyalah bangunan2 dan projek2.


Tapi dengan projek2 tu apa yang rakyat dapat??
Tak dapat apa pun yang senang melainkan susah!!!
Minyak naik, harga barang naik..


Huh!!! cukup2 susah berada dalam negara ni walaupun bangsa2 kononnya hidup aman dan damai..
Rakyat hidup damai sebab tak ada duit!!!!!
Tak ada apa2 pun kita ni...
Memang patut untuk mengata pada kerajaan!!!


Bila wakil rakyat di satu2 tempat tu meninggal,
wow!!kita akan lihat, macam2 projek dijanjikan..
Tempat2 orang asli sampai berpuluh kilometer dalam hutan pun akan di'buh' tar..
huhuhuh..


Seingat aku, di kampung mak aku di Guar Chempedak, Kedah..
Kg Alor Kumbang, Bukit Jenun..
Kerana kepentingan politik, jalan sejauh 2 kilometer dari rumah mak long aku sampai umah mak lang aku tak di tar kerana mereka ini adalah ahli PAS!!!
Padahal jalan2 lain sebelum umah mak long aku semuanya bertar!!


Woi, keparat!!! Hampa ni memang anti-Islam!!!
Nampak!!!! Betapa busuknya UMNO ni!!!
Memang tak boleh lupa..sedih.. memang malang nasib orang2 yang bela agama ni..
Dan mereka inilah sebenarnya yang org asli patut cakap Yahudi!!!


Weh tali barut Umno bangsa Asli!!
berapa ringgit yang Umno bayar untuk hang? 
5ringgit? 10ringgit? 50ringgit?
Celaka luuuu!!!


Kalau orang melayu nak tau kehidupan orang asli,
masuklah kedalam kampung2 mereka..
mereka2 ini dibiayai sepenuhnya oleh kerajaan..
So, buat apa kerajaan negeri nak tanggung!!!!!!!!!!!!!!
Berapa banyak duit bangsa ni nak sapu??????!!!!!
sekolah, makan, bantuan, infrastruktur, semuanya free!!!


wow..sudah sangat melampau ni..
dah pulak tu berani pulak mempertikaikan hak dominan dan hak peribumi ni dengan orang melayu..
Bangsa ni cakap melayu ni penumpang!!?
Wei...tak baca sejarah ka??? bodoh sangat kaaa?????


Depa kat dalam hutan sana just goyang kaki saja!!!
menyumpit..pot pop pop pop..jatuh berok sekoq..
Tapi melayu terkontang kanting kerja..


Melayu cari duit untuk bagi kat bangsa depa la wei!!!!
Tapi memang la depa tak berani kata dekat orang melayu!!
Tapi depa kata kat ISLAM..!!!
Dan, kita janganlah jadi terlampau banggang!!!
Dah tentu sangat lah melayu ini ramai ISLAM..
jadi sama saja bangsa ni mengata dekat orang melayu!!!
hahahahahaha


Celaka celaka celaka!!!!
Takkan la melayu melayu tak sedar lagi kot???
hahahahahahahaha


hoi!!! jangan marahkan aku!!!
Marahkan kerajaan kerana mereka inilah yang mencetuskan kejahanaman!!
Mereka ini pandai bina bangunan bertingkat2 dan pandai memecah belahkan rakyat bertingkat tingat jugak!!! hhahahahaha
ini lah sebenarnya spesis YAHUDI.


Banggang!!
Maruah kita sebenarnya letak dimana?
TV3, TV1, TV2, Berita Harian, Kosmo, Utusan Melayu,?
Hampa semua ni hanya pandai bodek saja!!
Sikit pun tak berguna.. Wartawan depa pun sama..
macam haremmmm!!!


Pemberita jadi kuli batak!!! 
Terimalah azab hampa di akhirat esok!!!
huh..
Makin aku benci pada bangsa ini..
tp jgn salah faham..
Tak semua macam tu.. aku tau! dan tak perlu nak bagitau aku..


Celik la mata wahai semua bangsa!!!
kita ni hanya jadi mangsa tipu helah umno-bn!!!!
Sedarlah weiiii!!!
Jangan jadi bangsat!!!
Kita semua bukan orang2 senang pun..!!!
Lepas habis SPM, hampa semua akan start jadi penghutang!!!
Hahahha,..
Bila hampa dapat kerja dengan kerajaan.. Hampa akan berhutang lagi!!!
Bila nak tua, baru boleh beli rumah murah2..Tapi itu pun kena berhutang jugak!!!
Dah sampai peringat umur nak mati, baru boleh pergi haji!!!
HAHAHAHA.. kita semua kena tipu!!! sedarlaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 



No comments:

Post a Comment